Fra det semantiske

Det er ganske interessant at analysere på, hvad der egentlig søges efter ude på nettet. Et af de mange værktøjer stilles faktisk til rådighed af verdens største søgemaskine, og derfra kan man foretage udtræk af den forgangne måneds søgninger. Den ganske omfattende liste kan nok med rette betegnes som et studie i pleonasmer – altså i dobbeltkonfekt. Du kan se listen herunder og bedømme selv.

  • søgemaskineoptimering
  • søgemaskineoptimering google
  • kom igang med søgemaskineoptimering
  • kom godt igang med søgemaskineoptimering
  • søgemaskineoptimering – kom igang
  • søgemaskineoptimering – kom godt igang
  • søgemaskineoptimering for begyndere
  • billig søgemaskineoptimering
  • søgemaskineoptimering gratis
  • søgemaskineoptimering hvordan
  • søgemaskineoptimering seo
  • introduktion til søgemaskineoptimering
  • søgemaskineoptimering blog
  • google søgemaskineoptimering
  • søgemaskineoptimering guide
  • søgemaskineoptimering kursus
  • søgemaskine optimering
  • seo søgemaskineoptimering
  • søgemaskineoptimering intro
  • organisk søgemaskineoptimering
  • søgemaskineoptimering københavn
  • søgemaskineoptimerings blog
  • søgemaskineoptimering tips
  • søgemaskineoptimerings konsulent
  • søgemaskineoptimering introduktion
  • søgemaskineoptimering wiki
  • søgemaskineoptimering konsulent
  • kursus i søgemaskineoptimering
  • intro til søgemaskineoptimering – søgeord
  • cms søgemaskineoptimering
  • kursus søgemaskineoptimering

Noget af en liste – og den er hentet fra Googles søgeordsværktøj.

Hjælp til denne analyse er leveret af Concept Interest, der er eksperter i netop søgemaskineoptimering.

Note: Semantik forklaret af Wikipedia: Semantik er en gren af lingvistik, som beskæftiger sig med betydning. I tværsproglig semantik sammenligner og kontrasterer man betydningsenheder i forskellige sprog. Semantik adskiller sig fra pragmatik ved primært at beskæftige sig med sprogligt indkodet betydning, hvorimod pragmatik beskæftiger sig med ytringer og den mening, som sprogbrugere kommunikerer og opfatter i en bestemt kontekst.